.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ويژه روزنامه قدس

توضيح درباره شايعه بازداشت کيهان کلهر
همشهري آنلاين- حميد رضا نوربخش خواننده آواز بازداشت چند ساعته کيهان کلهر را نتيجه يک سؤ تفاهم خواند و از پرواز امشب (ديشب) او به اروپا خبر داد.
وي با اعلام اين مطلب که شنبه شب به اتفاق آقاي کلهر به فرودگاه امام رفته بود، گفت: بعد از خداحافظي آقاي کلهر داخل گيت رفتند که از آنجا با موبايلم تماس گرفتند و گفتند که مأموران فرودگاه مي گويند مشکلي هست و نمي توانيد پرواز کنيد که من به سرعت برگشتم و به دليل آنکه ساعت دو نيمه شب بود، مجبور شديم در فرودگاه بمانيم تا صبح که ساعت اداري شد و از آنجا به اداره گذرنامه در خيابان شهرآرا رفتيم و درآنجا بدون آنکه توضيح خاصي بدهند، گفتند مسأله حل شده است و از آقاي کلهر عذرخواهي کردند.

دلارهاي سعودي در کوچه هاي خرمشهر و ايلام
جهان- سران وهابيت که از سالها پيش توجه خود را به شهرهاي جنوبي کشور با محوريت اهل تسنن معطوف کرده بودند اين بار با هجوم به مناطق شيعه نشين ايلام و خرمشهر و با هزينه هاي ميلياردي درصدد جذب مردم فقير اين شهرها هستند.در اين راستا، مبلغان وهابي طرح وام آسان به شيعيان کم بضاعت را در دستور کار قرار داده اند و بدون دريافت ضمانتهاي سخت بانکي و در کمترين زمان، وام خريد خودرو به اهالي خرمشهر و ايلام مي دهند.

ابطحي: اومدم، باز اومدم، با . IRاومدم
الف- وب سايت قبلي وي به دلايلي مسدود شده بود ولي با راه اندازي سايت ابطحي با دامنه . IR وب نويسي ابطحي از داخل زندان هم چنان ادامه دارد.ابطحي در يادداشتي با تيتر «اومدم، باز اومدم، با IR اومدم» نوشته است: ... يک شب که چند ساعتي براي افطار من را به منزل بردند و در اتاق هيچکس جز خانواده ام نبودند قاطعانه به آنان گفتم که من خودم سايتم را مي نويسم که باور کنند.
در هر حال وقتي دلم از هک شدن سايت گرفت و از بازجو - همان که گفتم باهم دوستيم - خواستم که از طريق آدرس ir آن را راه اندازي کند و بازجو هم چنانکه افتد وداني، تخصص بالايي در اين کار داشت، اطلاع داد که اين سايت آماده است.
تشکر کردم و امروز اصرار کردم که آن را بنويسم تا اگر کساني آن را خواندند درآخرين شب قدر دعايي براي آزادي ما بکنند که اين سه ماهه بسي دشوار بود. دو شب قدر گذشته را در زندان با محمد عطريان فر و سعيد شريعتي خيلي با حال برگزار کرديم. براي همه تان دعا کرديم. اگر شما هم جزو فراخوانان به هک کردن سايت نيستيد، در سايتها وفضاهاي مجازيتان آدرس جديد سايت من را به دوستان اطلاع دهيد.

انتقاد سردار فضلي از يک روزنامه
ايسنا- سردار علي فضلي، فرمانده سپاه سيدالشهدا استان تهران در حاشيه نشست بسيج دانشجويي تهران با رؤساي دانشگاههاي استان در جمع خبرنگاران با انتقاد از موضع گيري يکي از روزنامه ها در خصوص سخنان اخير وي در نشست تشکيلاتي بسيج دانشجويي تهران گفت: اين روزنامه که بايد بگويم، روزنامه «بي اعتماد» است صادق نيست و بايد گفت رسانه هايي که غير صادقانه با خبرها برخورد مي کنند، اين رفتار آنها به حسابشان نوشته مي شود.

کروبي: ماجراي سند بردن و سند آوردن را خاتمه دهيم
فارس- مهدي کروبي در نامه اي به رئيس قوه قضائيه با اذعان به دروغ بودن ادعاي خود درباره آزار جنسي يکي از متهمان، از آية ا... لاريجاني خواست که ديگر از او سند نخواهند.کروبي روز جمعه در نامه اي به رئيس قوه قضائيه نوشته بود من در مسير تحقيق خود به نتيجه اي خلاف نتيجه سابق در خصوص صحت و سقم ادعاي يکي از شاکيان رسيدم.وي نوشت: از جمله در مورد سعيده پورآقايي که برخي تحقيقات تکميلي من ناقض گفته هاي پيشين بود.کروبي همچنين در اين نامه از آية ا... لاريجاني رئيس قوه قضائيه خواست، ماجراي سندآوردن و سند بردن را در همين جا خاتمه دهيم.

لاريجاني، مهدوي کني و ناطق نوري هيأت حل اختلاف تشکيل دهند
مهر- حجةالاسلام سيدرضا اکرمي عضو شوراي مرکزي جامعه روحانيت پيشنهاد کرد: هيأتي متشکل از علي لاريجاني، مهدوي کني و ناطق نوري در گفتگو با بزرگان هر دو طيف سياسي کشور به آنان بقبولاند که همديگر را به عنوان شخصيت هاي قابل احترام نظام بپذيرند.

محمدرضا جلايي پور آزاد شد
فرارو- محمدرضا جلايي پور، مدير و سخنگوي پويش موج سوم، پس از 88 روز زندان روز شنبه، از زندان اوين آزاد شد.

انصراف هاشمي تکذيب شد
آينده- دفتر آيةا... هاشمي رفسنجاني با اعلام اينکه تا اين لحظه درباره امامت جمعه اين هفته تهران برنامه اي به دفتر آيةا... هاشمي اعلام نشده، هرگونه اخبار درباره انصراف يا تغيير امام جمعه را بي اساس دانست.

نماينده مجلس کويت خواستار اخراج سفير آمريکا شد
ايرنا- يک نماينده مجلس کويت خواستار اخراج سفير آمريکا به دليل توهين به نمايندگان مجلس اين کشور شد. روزنامه الراي چاپ کويت در شماره يکشنبه خود نوشت: محمد هايف المطيري اظهارات خانم «ديبورا جونز» سفير آمريکا در تاريخ 27 اوت گذشته در واشنگتن را «توهين به کويت» دانست و خواستار اخراج وي از کشور شد.
الراي افزود: سفير آمريکا ضمن اشاره به کساني که نمايندگان زن مجلس کويت را به گربه تشبيه مي کنند به شوخي گفته بود پس ديگران چه، آيا آنها سگ هستند؟

ابقاي افشار خداحافظي موسي پور
خبرآنلاين- شنيده ها از ابقاي عليرضا افشار در معاونت اجتماعي و تغيير قطعي حجة الاسلام موسي پور، معاون حقوقي- پارلماني اين وزارتخانه خبر مي دهند.

بهشتي آزاد شد
خبرآنلاين - گفته مي شود سيدعليرضا حسيني بهشتي بامداد روز يکشنبه آزاد شده است.وي که از مشاوران نزديک ميرحسين موسوي است، با قرار وثيقه دويست ميليون توماني که به صورت نقد پرداخت شد، آزاد شد.

تکذيب تغييرات در وزارت نفت
خبر آنلاين - روابط عمومي وزارت نفت در بيانيه اي اعلام کرد: انتشار شايعاتي مبني بر تغييرات گسترده مديريتي در وزارت نفت در روزهاي گذشته و در شرايطي که ميرکاظمي وزير جديد نفت در اجلاس اوپک و خارج از کشور به سر مي برد، با هدف القاي بي ثباتي در صنعت نفت صورت گرفته و به هيچ عنوان صحت ندارد.

اين سه نفر استانداران را تعيين مي کنند
خبرآنلاين- شنيده ها حاکي است قرار است کارگروه مشورتي تعيين استانداران براي پيشنهاد به رئيس جمهور، از سوي احمدي نژاد با حضور علي کردان، اسفنديار رحيم مشايي و محمدرضا رحيمي تشکيل شود.

شمس الواعظين: بازداشت کروبي نزديک است
ايرنا- ماشاء ا... شمس الواعظين سردبير روزنامه هاي زنجيره اي در دوره دوم خرداد در گفتگو با العربيه پيش بيني کرد: بازداشت مهدي کروبي نزديک است.

جايگاه «العالم» در خاورميانه
ايسنا- العالم چهارمين شبکه پرمخاطب سوريه بر اساس نظر سنجي بي بي سي را کسب کرده است. همچنين براساس اين نظر سنجي در عربستان، شبکه العالم در رتبه پنجم و بالاتر از BBC عربي قرار دارد.
در نظر سنجي ديگري که در ارزيابي رسانه ها در لبنان انجام گرفته است شبکه العالم به عنوان پنجمين شبکه خبري پرمخاطب لبنان بالاتر از BBC ، الحره، و الاخباريه ارزيابي شده است.همچنين بر اساس يک نظر سنجي ديگر، ميزان اعتماد به شبکه العالم در نوار غزه ( 64/3 درصد) خيلي زياد و زياد و در نوار غربي نيز( 65/2 درصد) خيلي زياد و زياد است.
اين نظرسنجي نشان مي دهد ميزان اعتماد به العالم در منطقه نوار غربي فلسطين از غزه نيز بيشتر است.

عضو شوراي مرکزي مجاهدين انقلاب استعفا کرد
فارس- سيد امير حسين مهدي عضو شوراي مرکزي سازمان مجاهدين انقلاب در نامه اي به محمد سلامتي دبير کل اين سازمان با تأکيد بر حرکت آنان در مسير ناصواب و اتخاذ مواضع غيرقانوني از ادامه همکاري با اين سازمان استعفا کرد.

غروي:اظهارنظرهاي مشايي اومانيستي است
ايلنا - حجة الاسلام محمد غروي عضو شوراي مرکزي جامعه مدرسين حوزه علميه قم در واکنش به سخنان اخير مشايي درباره جايگاه انسان در نظام آفرينش و رابطه آن با جايگاه خداوند گفت: اظهار نظرهاي رحيم مشايي، گاه متأثر از تفکر اومانيستي است.

تعيين تکليف بوئينگهاي آمريکا در نشست ديروز دولت
فارس- حميد بهبهاني وزير راه با تأکيد بر اينکه تأييد خبر فروش 20 فروند بوئينگ از سوي آمريکا به ايران تنها در صلاحيت شخص رئيس جمهوري است، گفت: در صورت امکان اين مسأله را در جلسه عصر امروز (ديروز) هيأت دولت مطرح مي کنيم.

بذرپاش وزير رفاه مي شود؟
فردا- روزنامه کيهان در شماره روز يک شنبه خود به نقل از يک مقام دولتي نوشت: برخي شنيده ها حاکي است مهرداد بذرپاش از گزينه هاي مطرح براي تصدي مسؤوليت وزارت رفاه و تأمين اجتماعي است.

سايت کلمه فيلتر شد
پارسينه- سايت کلمه يکي از دو سايت رسمي ستاد انتخاباتي ميرحسين موسوي از بعدازظهر ديروز فيلتر و دسترسي به آن ناممکن شده است.

علي آبادي معاون وزير نفت مي شود
پارسينه- محمد علي آبادي به زودي به عنوان معاون وزير نفت و رئيس شرکت پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي منصوب مي شود.

آمريکا: رواديد احمدي نژاد تأييد مي شود
ايلنا- مقامهاي آمريکايي اعلام کردند که رواديد رئيس دولت دهم ايران براي سفر به آمريکا و شرکت در نشست مجمع عمومي سازمان ملل متحد، تأييد مي شود.

6 ماه از بازداشت غيرقانوني مجيد کاکاوند گذشت
ايسنا- پس از 6 ماه بازداشت غيرقانوني مجيد کاکاوند تبعه ايراني، در اولين جلسه رسيدگي به اتهامات وارده، زمان اعلام رأي دادگاه اواخر مهر ماه اعلام شد.کاکاوند در تاريخ سي ام اسفند ماه سال گذشته هنگام تحويل سال نو در مسافرت توريستي خود به فرانسه از سوي پليس اين کشور دستگير و اتهامات بازرگاني به وي وارد شده است.

صالح نيک بخت: موکلانم از وضعيت خود در زندان اظهار رضايت کرده اند
ايسنا- صالح نيک بخت، وکيل مدافع محمدعلي ابطحي، بهزاد نبوي، محسن صفايي فراهاني و مازيار بهاري گفت: به جز بهزاد نبوي، همه موکلانم از وضعيت کنوني خود در زندان اظهار رضايت کرده اند و بهزاد نبوي نيز روز شنبه در اوين با همسرش ملاقات کرده و از وضعيت خود اظهار نارضايتي نکرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.